آکواجوی کانادا

تصفیه آب خانگی آکواجوی را با دلایل روشن بشناسیم

 تصفیه آب خانگی آکواجوی دارای استانداردهای بین المللی
هر محصول قابل عرضه در بازار مصرف کننده ها باید بتواند صادقانه اعتماد عرضه کننده و مصرف کنندگان را جلب نماید، خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد و بهداشتی که گواهینامه های استاندارد بین المللی را دارا باشد به شما این اطمینان را می بخشد که تلاش شما برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خانواده تان بی نتیجه نبوده و می توانید با آرامش بیشتری برای سلامتی فرزندانتان برنامه ریزی کنید، چرا که کلیه قطعات و فیلترهای تصفیه آب آکواجوی دارای استانداردهای بین المللی از نهاد های معتبر جهانی می باشند.

دستگاه های تصفیه آکواجوی دارای استانداردهای زیر می باشد:

تصفیه آب با استاندارد NSF و WQA
استاندارد NSF در اثر گذاری تجهیزات تصفیه آب بر زیبایی – (NSF / ANSI 42)
استاندارد NSF در اثرات بهداشتی و سلامتی دستگاه های تصفیه آب – (NSF / ANSI 53)
استاندارد NSF در تصفیه آب با اشعه ماورای بنفش – (NSF / ANSI 55)
استاندارد NSF در تصفیه آب به روش اسمز معکوس – (NSF / ANSI 58)
گواهینامه بین المللی آژانس مدیریت مواد غذایی و دارویی FDA
گواهینامه بین المللی انجمن کیفیت آب WQA

تصفیه آب خانگی آکواجوی

راههای تشخیص دستگاه تصفیه آب غیر استاندارد

 

 استفاده از مواد اولیه و پلاستیک های بهداشتی در ساخت قطعات و فیلترها
سود جویان همیشه در کمین خواهند بود! برخی از دستگاه های تصفیه آب بی کیفیت موجود در بازار در مراحل تولید از پلاستیک های بازیافتی و مواد اولیه غیر بهداشتی استفاده می کنند که باعث وارد شدن مواد مضر برای سلامتی بدن انسان می گردد.
در حال که کلیه اجزا و قطعات دستگاه تصفیه آب آکواجوی از مواد اولیه و پلاستیک های بهداشتی و Food Grade ساخته شده اند و کاملا مناسب برای مصارف بهداشتی و خوراکی هستند. پلاستیک ها و مواد اولیه ای که در تولید فیلترها و قطعات به کار رفته اند با آب واکنش نداده و مواد زیان آور و ناسازگار با بدن انسان را وارد آب نمی کنند.

 استفاده از کربن با منشاء گیاهی در تولید فیلترهای کربنی
فیلترهای کربنی به کار رفته در سیستم تصفیه آب خانگی آکواجوی از پوست نارگیل تهیه شده اند. به همین دلیل منشاء کاملا گیاهی دارند و ناخالصی های زیان آور به آب اضافه نمی کنند. این در حالی است که در دستگاه های غیر استاندارد و نامرغوب به جای کربن های گیاهی، از زغال سنگ در تولید این فیلترها استفاده می کنند که می تواند حجم زیادی فلزات سنگین و سایر ناخالصی های زیان آور به آب اضافه کند.

تصفیه آب خانگی آکواجوی
 استفاده از مواد استاندارد در ساخت شیر برداشت
در ساخت شیرآلات آب آشامیدنی می بایست حداکثر 2.5 درصد فلز سرب نرم استفاده شده باشد. فلز اصلی به کار رفته در شیر برداشت دستگاه تصفیه آب آکواجوی، برنج است. این درحالی است که متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان چینی، 7 تا 9 درصد از فلز سرب استفاده می کنند. وجود سرب در این وسایل و در نهایت نفوذ آنها در آب آب آشامیدنی طی دراز مدت سلامت انسان را تهدید می کند.

 

خدمات پس از فروش آکواجوی

آذرآکواجوی به عنوان نماینده شرکت هیراب سان تهران، در شمال غرب کشور، از طرف این شرکت در دوره های منظم اقدام به برقرار تماس تلفنی جهت مشاوره و آگاه سازی مشتریان در خصوص اطمینان از عملکرد دستگاه، سنجش رضایت مشتریان و رفع مشکلات احتمالی آنها می کند. در ضمن اقداماتی از قبیل اعزام سرویسکار جهت سرویس دستگاه، شستشوی دستگاه، تعویض فیلترها و… در صورت توافق با مشتری انجام خواهد شد. علاوه بر این در دوره های منظم زمانی تعویض فیلترها از طریق ارسال پیامک به مشتریان اعلام خواهد شد.

لذت نوشیدنبا دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی

استعلام قیمت

استعلام تلفنی

مشتریان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر به منظور استعلام قیمت، تماس حاصل فرمایند.

استعلام آنلاین