گارانتی و خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش شركت با بهره گیری از پرسنل حرفه ای و با تجربه و امكانات قابل توجه ، شركت را قادر ساخته است تا مشاوره و پشتیبانی فنی و تامین تجهیزات دستگاه های تصفیه آب ، را در بازار از طریق یك سیستم سازماندهی شده و با كمك نمایندگان شركت در سراسر استان ، ارائه نماید. ارائه خدمات سازماندهی شده و با كیفیت و قیمت رقابتی، تسریع در ارائه خدمات، استاندارد كردن خدمات با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه آب، و برقراری ارتباط بین شركت و مشتریان از طریق تماس مستقیم تلفنی پرسنل واحد خدمات پس از فروش با تک تک مشتریان، جهت بهبود كیفیت خدمات و محصولات از جمله اهداف اصلی واحد خدمات پس از فروش میباشد.

آموزشهای دوره ای و خاص پرسنل و نمایندگان خدمات پس از فروش و به روز رسانی دانش و اطلاعات آنان گامی دیگر در جهت كسب رضایتمندی مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان شركت میباشد. در حقیقت كارنامه درخشان شركت در ارائه خدمات پس از فروش سریع، كامل و ارزان از سال 1382 تاکنون، و حضور شبكه گسترده نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شركت در سراسر استان آذربایجان شرقی و غربی ، منجر به جلب رضایت مشتریان از محصولات آكواجوی شده است .

خدمات پس از فروش شرکت در زمینه دستگاه های تصفیه آب عبارتند از :

حمل و نصب رایگان : كلیه دستگاههای aquajoy مشمول نصب رایگان می شوند. هر مشتری پس از خریداری دستگاه می تواند با دفتر مركزی شركت واقع دراستان تبریز و یا در صورتی كه ساكن شهرستان است با نمایندگان مجاز در شهرستان تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت نصب دستگاه را انجام دهد.

ارایه كارت گارانتی معتبر: یكایك مشتریان آکواجوی، به محض پیوستن به خانواده aquajoy ، پس از خریداری دستگاه ، كارت ضمانتی را دریافت می كنند . این كارت شامل سه قسمت است كه قسمت اول آن نزد مشتری باقی می ماند. قسمت دوم نزد نماینده شركت و قسمت سوم كه حاوی مشخصات مشتری است توسط نماینده فروش به دفتر مركزی شركت در تهران ارسال می شود.

بانك اطلاعاتی مشتریان : با استفاده از اطلاعات مندرج كارت ضمانت، هر مشتری صاحب پرونده ای در نرم افزار كامپیوتری خدمات پس از فروش شركت خواهد شد. كلیه سوابق مشتریان اعم از : شكایات ، انتقادات، پیشنهادات ، سرویسهای ارایه شده به مشتری ، تعویض فیلترهای انجام شده و …. در این پرونده ها محفوظ بوده و قابل رسیدگی است.

از یک سال تا سه سال گارانتی : محصولات آکواجوی ، بسته به نوع دستگاه دارای یک تا سه سال ضمانت می باشند و در طی این مدت در صورت بروز هرگونه اشكال فنی در دستگاه ، شركت به صورت رایگان این اشكالات را رفع كرده و حتی در صورت لزوم اقدام به تعویض كامل محصول خواهد كرد. برای آگاهی از زمان گارانتی هر محصول لطفا به صفحه همان محصول مراجعه نمایید.

ده سال خدمات پس از فروش : شركت هیراب سان ارایه خدمات پس از فروش برای محصولات خود را به مدت ده سال تضمین می كند.

تامین قطعات یدكی مورد نیاز مشتریان : تمامی قطعات یدكی دستگاهها ، به اندازه كافی در انبار شركت آکواجوی موجود بوده و در صورت نیاز در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لذا هیچ یك از مشتریان نگران كمبود و یا نبود قطعات نخواهند بود.

یادآوری زمان تعویض فیلتر به مشتری : با استفاده از بانك اطلاعاتی مشتریان ، دوره های منظم تعویض فیلتر دستگاه ها ، بصورت تلفنی و نیز از طریق ارسال پیام كوتاه ( sms ) به مشتریان یادآوری شده و رهنمودهای لازم در این خصوص توسط كارشناسان شركت ، به آنها ارایه می شود.

ارایه مشاوره فنی رایگان (خدمات قبل از فروش ) : تمامی هم میهنان میتوانند جهت استفاده از مشاوره كارشناسان فنی جهت خرید محصول مناسب با شركت تماس گرفته و یا از طریق سایت شركت با كارشناسان فروش در ارتباط باشند.

ارتباط شبانه روزی مشتریان با شركت : مشتریان شركت می توانند در هر ساعت از شبانه روز با برقراری تماس تلفنی با دفتر مركزی شركت ، شكایات و انتقادات خود را از عملكرد نمایندگان فروش و عوامل فنی شركت با مسئولان ذیربط مطرح كرده و یا این موارد را از طریق سایت اینترنتی شركت ، منعكس كنند. همچنین مشتریان عزیز می توانند نقطه نظرات خود را از طریق ایمیل به آدرس info@azaraquajoy.com برای مدیر خدمات پس از فروش شرکت ارسال نمایند.

استعلام قیمت

استعلام تلفنی

مشتریان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر به منظور استعلام قیمت، تماس حاصل فرمایند.

استعلام آنلاین