نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب مطمئن

قبل از هرچیز می بایست در خصوص عملکرد و قابلیت های دستگاه تصفیه آب مورد نظر اطلاعاتی را بدست آوریم. به طور مثال با نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی و مراحل تصفیه آب در این سیستم ها آشنا شویم. پس از آن هنگام مراجعه به بازار باید سوالاتی را از فروشندگان بپرسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این حق شماست چرا که قصد دارید برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی خود و خانواده تان هزینه کنید.

سوالاتی که میتواند قبل از خرید دستگاه تصفیه آب مفید باشد.

1 – آب آشامیدنی خود را به یکی از آزمایشگاه های مجاز جهت آزمایش شیمی – فیزیک ارایه دهید و نتایج زیر را بررسی کنید: اسیدی و قلیایی بودن آب ، میزان آرسنیک، کادمیوم، کلر، هدایت الکتریکی، سختی، گازهای محلول، آهن، سرب، مس، جیوه و سایر فلزات سنگین، نیترات ، مواد آلی ، کدورت (کدریت) ، سولفات سدیم و همچنین چنانچه از آب چاه استفاده می کنید یک آزمایش میکروبی نیز از آب به عمل آورید.

2 – درباره آثار منفی که آلاینده های موجود در آب آشامیدنی شما می توانند به دنبال داشته باشند تحقیق کنید و نگرانی های اصلی را بشناسید.

3 – در باره انواع انتخاب هایی که می توانید داشته باشید در اینترنت تحقیق کنید و ببینید کدام نوع از دستگاه تصفیه آب برای شما مناسب است.

4 – آیا شرکتی که قصد دارید آب شیرین کن خانگی خود را از آن خریداری کنید قابل اطمینان و معتبر است؟  آیا محصولات آنها استانداردها و کیفیت لازم را داراست؟

5 – دستگاه آب شیرین کن مورد نظر ، محصول کدام کشور است؟

6 – دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر چقدر فضا اشغال می کند؟ ابعاد و اندازه های آن چقدر است؟

7 – میزان آب مصرفی و آشامیدنی – خوراکی خانواده شما در طول روز چقدر است؟ ( برای هر نفر دو لیتر آب جهت آشامیدن و طبخ غذا در نظر بگیرید و حدود 300 لیتر به ازای هر نفر برای سایر مصارف اعم از استحمام ، شستشو و … در نظر بگیرید)

8 – میزان تولید آب تصفیه شده توسط دستگاه آب شیرین کن خانگی چقدر است؟ آن را با نیاز خانواده خود مقایسه کنید.

9 – درباره محل نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه کننده آب تصمیم بگیرید: زیر سینک آشپزخانه؟ روی دیوار یا روی پیشخوان آشپزخانه و یا جای دیگر؟

10 – دستورالعمل های نگهداری و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر را مرور کنید و ببینید هر چند وقت یکبار می بایست دستگاه را سرویس کرده و یا فیلترهای آن را تعویض کنید؟

11 – آیا نصب و راه اندازی دستگاه توسط تکنیسین شرکتی که قصد خرید از آن را دارید انجام می شود؟ هزینه آن چقدر است؟

12 – هزینه های سالیانه نگهداری و تعویض فیلتر دستگاه چقدر است؟

13 – میزان مصرف برق دستگاه چقدر است؟

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب مورد توجه واقع شود میتوان به جرات گفت که بهترین انتخاب نتیجه این توجه خواهد بود!

چگونگی شرایط گارانتی و نحوه خدمات پس از فروش آب شیرین کن مورد نظر یکی از فاکتورهای مهم دستگاه تصفیه آب می باشد. مهمتر از تمامی موارد ذکر شده، در نظر گرفتن نزدیک ترین نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب مورد نظر به شما خواهد بود!

 جهت استفاده از مشاوره تخصصی در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی می توانید با کارشناسان آذرآکواجوی تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فیسبوک
توئیتر
لینکداین
واتساپ
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

استعلام قیمت

استعلام تلفنی

مشتریان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر به منظور استعلام قیمت، تماس حاصل فرمایند.

استعلام آنلاین