آیا سوالی دارید؟

پرسش و پاسخ ها و سوالات متداول

برای پاسخ سریع به سوالات متداول که دریافت میکنیم، سوالات متداول ما را بررسی کنید.

آیا دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواجوی، چیزی به آب اضافه می کنند؟

خیر . این دستگاه ها فقط فیلتر هستند. یعنی مواد معلق و گازهای محلول و موادی که در آب حل شده باشند را از آب جدا می کنند و چیزی به آب اضافه نمی کنند.

 

اما متاسفانه دیده شده که برخی از تولید کننده های دستگاهای تصفیه آب متفرقه، بنا به دلایلی مانند بی اطلاعی و یا سودجویی، از فیلترهای نامرغوب در دستگاه ها استفاده می کنند که این فیلتر های غیر استاندارد بتدریج در آب حل شده و باعث آلودگی آب می شوند. لذا دقت در انتخاب فیلترهای یدکی که در زمانهای تعویض از آنها استفاده می شود بسیار حائض احمیت است.

دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای آکواجوی با ظرفیت 50 گالن در روز ، برای مصرف چه اماكنی مناسب است ؟

این دستگاه انتخابی مناسب برای محل هایی است كه مصرف آب شرب روزانه آنها حداكثر 70 لیتر در شبانه روز بوده و آب ورودی دارای فشار نسبتا كم و حاوی مقادیر بیش از حد نرمال جامدات محلول می باشد. این محصول دارای تانك تحت فشار 12 لیتری است و به این ترتیب گزینه ای مناسب جهت استفاده خانواده ها می باشد.

جهت میكروب زدایی مضاعف آب علاوه بر دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای آکواجوی، به چه تجهیزاتی نیاز است ؟

می توان از دستگاه های تصفیه آب UV با ظرفیت 1 GPM استفاده كرد. این دستگاه در مرحله آخر بعد از كربن نهایی نصب می شود و به وسیله اشعه ماوراء بنفش میكرو ارگانیزمهای درون آب غیر فعال می شوند. استفاده از این دستگاه خصوصا برای اماكنی كه از آب چاه استفاده می كنند توصیه می شود.

چه عواملی باعث تغییر در میزان تولید و كیفیت آب تولیدی دستگاه تصفیه آب آکواجوی می شود؟

فشار : هرچقدر فشار آب بیشتر شود كیفیت و مقدار آب تولیدی نیز بیشتر می شود .

 

درجه حرارت آب ورودی : 24 درجه سانتیگراد دمای ایده آل برای دستگاه تصفیه آب می باشد. اگر درجه حرارت به 4 برسد تولید RO نصف و یا كمتر خواهد شد، حد اكثر درجه حرارت 50 درجه است.

 

انقضاء فیلترها : چنانچه فیلتر های تصفیه آب به موقع تعویض نشوند ، اثرات قابل توجهی در كیفیت آب تولیدی خواهند گذاشت.

TDS آب خروجی از دستگاه تصفیه آب آکواجوی چقدر است ؟

TDS آب خروجی بستگی مستقیم به پارامترهایی نظیر : TDS آب ورودی ، نوع املاح محلول در آب ورودی ، دمای آب ورودی ، فشار آب ورودی و … دارد ، لذا نمی توان مقدار معینی برای TDS آب خروجی از دستگاه در تمام مناطق تعیین كرد. اما می توان اطمینان داشت كه 90 الی 95 درصد ناخالصی های محلول در آب توسط این دستگاه حذف خواهد شد.

فیلترهای اصل دستگاه تصفیه آب آکواجوی را از كجا تهیه كنم؟

بهترین راه تماس با نمایندگان فروش محصولات آکواجوی در شهر محل زندگی شماست. اگر آدرس و تلفن نماینده شهر خود را به خاطر ندارید با دفتر مركزی شركت هیراب سان تماس بگیرید تا اطلاعات مربوط به نماینده فروش مستقر در شهر شما را در اختیارتان بگذاریم.

 

در صورت تمایل می توانید سفارش خود را مستقیما و به صورت تلفنی به واحد فروش شركت هیراب سان در تهران اعلام كنید تا كالا ظرف حداكثر 48 ساعت پس از تكمیل سفارش، به آدرس شما ارسال شود.

 

همچنین جهت تسهیل امر سفارش دهی و خرید ، شركت هیراب سان اقدام به راه اندازی سرویس خرید آن لاین در سایت اینترنتی خود كرده است. در سایت شركت هیراب سان ثبت نام كرده و اقدام به تكمیل سبد خرید كنید. پس از ارسال سفارش منتظر تماس كارشناس ما باشید.

ضرورت استفاده خانواده های ایرانی از دستگاههای تصفیه آب خانگی چیست؟

در حقیقت کارشناسان و متخصصان در آزمایشگاهها به این نتیجه رسیده اند که باید تمام مردم دنیا باید در منزل خود جهت تصفیه آب آشامیدنی که شامل آب مصرفی جهت نوشیدن، چای، قهوه، طبخ غذا و حتی آبکشی سبزیجات و میوه ها از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنند.

 

ضرورت در چیست؟

 

آب بهداشتی که توسط سازمانهای آب تامین و ازطریق شبکه های آبرسانی توزیع می شوند٬ بر دو اصل استوار هست:

 

به روشهای فیزیکی ( نظیر حوضجه های ته نشینی و استفاده از آشغال گیر ها ) تا حدودی مواد معلق در آب حذف می شوند.

با استفاده از مواد شیمیایی ( عمدتا کلر و مشتقات آن ) میکروب زدایی انجام می شود.

اما این میزان تصفیه و میکروب زدایی برای آن قسمت از آب که صرف آشامیدن انسان می شود کافی نیست. زیرا املاح و مواد مضر که در آب به صورت محلول وجود دارد ( نظیر نیترات، آرسنیک، سموم کشاورزی ، فلزات سنگین و … ) با این روش از آب حذف نشده و وارد بدن انسان می شود. ولی دستگاه های تصفیه آب با فیلتر اسمز معکوس قادر است مواد مضر محلول در آب را حذف نماید به طوری که آب خروجی از این دستگاهها عاری از هرگونه مواد زیان بار است.

استعلام قیمت

استعلام تلفنی

مشتریان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی زیر به منظور استعلام قیمت، تماس حاصل فرمایند.

استعلام آنلاین